betsku
Pelaaja
You got me trapped like love is just a game
|
Post by betsku on Oct 3, 2024 18:09:40 GMT 2
Betskun hahmohaku
ALARA BENNETT hahmoesittelyyn / maagi / LONTOO
PARAS YSTÄVÄ Nyt olisi parhaan ystävän paikka hieman mieleltään vinksahtaneen maagin elämässä tarjolla. Ystävätär on ennättänyt vilahtaa pikaisesti yhdessä pelissä, ja koska kaksin on aina kaunihimpi, ystävälle olisi mukava löytää pelaaja, jonka kanssa sekoittaa kaksikon elämää aina draamasta sydänsuruihin ja sydänsuruista ilon hetkiin.
Alaran parhaan ystävän nimeksi olen määritellyt Nadian, mutta nimeä voidaan muuttaa, jos niikseen tulee - kaikki on keskusteltavissa. Itse olen ajatellut Nadian olevan Alaraa vauhdikkaampi tapaus, joka välillä repii nyrpeää naamaa näyttelevää ystäväänsä kyselemättä mukaan ideoitaan toteuttamaan ja joka särkee sydäntään rakkausmarkkinoilla tiuhaan tahtiin. Aika lailla Nadia olisi kuitenkin pelaajan itsensä muokattavissa, sillä toivon ainoastaan sitä, että ystävät olisivat läheisiä. Toivoisin Nadian pelaajaksi jotakuta, joka lähtee innolla suunnittelemaan erilaisia kuvioita, koska itselleni hahmojen välisten suhteiden luonti on parasta antia. Face claim toiveita ei myöskään erityisemmin ole, mutta jostain syystä olen mieltänyt Nadian vaaleahiuksiseksi.
|
|