Maeri
Ylläpitäjä
what am I if not yours, what do I do with my hands when they are just hands?
|
Post by Maeri on Apr 4, 2018 12:10:53 GMT 2
KYSYMYSNURKKA Pohditko liittymistä, mutta sinulla on kysymyksiä mahdollisesta hahmosta tai pelimaailmasta? Etkö löydä kaipaamiasi infoja foorumilta? Huolia, murheita ja kysymyksiä voi esitellä tässä topicissa vapaasti: ylläpito pyrkii vastaamaan viesteihin mahdollisimman pikaisesti. Meidät tavoittaa nopeasti myös Inhumanen oman discord-kanavan puolelta.
|
|
Hijiri
VIERAILIJA
I drink to paradise and death
|
Post by Hijiri on Aug 13, 2018 16:50:08 GMT 2
Tervehdys! Olen harkinnut peliinne liittymistä jo pidemmän tovin ja hahmoideoitakin löytyy jo jokunen. Tähän liittyen kysyisinkin, että onko koulun henkilökunnan jäseneksi mahdollista tehdä puutarhurina työskentelevää hahmoa, joka voisi lisäksi ehkä myös kasvattaa joitakin vihanneksia ja kukkia myös akatemian jäsenten käyttöön? Kiitokset jo etukäteen vastauksesta ja aurinkoista loppukesää!
|
|
Flowy
Ylläpitäjä
Love me like a verb, like constant evolution, like a growing thing.
|
Post by Flowy on Aug 13, 2018 17:51:40 GMT 2
Hei!
Mukava kuulla sinun harkinneen liittymistä Inhumaneen. (: Hahmoideasi on hyvinkin mahdollinen; mikäli puutarhuri asuisi akatemian ulkopuolella (niin kuin nykyisin yleensä on), hänellä voi olla siitä huolimatta kasvimaita Akatemian alueella tai puolestaan hän voi kasvattaa niitä kotoaan käsin, jos olet näin ajatellut. Akatemialla on töissä pieni puutarhuritiimi, joten voit myös halutessasi tarkentaa ja eritellä, millainen rooli hahmollasi olisi tällaisessa tiimissä.
Mukavaa kesänjatkoa sinullekin, ja toivottavasti kuulemme sinusta uudelleen pian! (:
|
|
Hijiri
VIERAILIJA
|
Post by Hijiri on Aug 21, 2018 13:49:13 GMT 2
Kiitokset vastauksesta, kypsyttelen tätä yhdessä muiden mahdollisten hahmoideoiden lomassa. Sellaista asiaa mietin myös, että onko päiväluokkien opettajien mahdollista olla tietoisia vampyyreista? Minulla on muhinut mielessä ajatus lempeästä opettajahahmosta, joka omasta aloitteestaan toisinaan tarjoaisi omaa vertaan vampyyrioppilaille koska ei halua näiden joutuvan kärvistelemään verenhimojensa kanssa.
|
|
Flowy
Ylläpitäjä
|
Post by Flowy on Aug 21, 2018 13:57:09 GMT 2
Toki päiväluokan opettaja voi tietää vampyyreista, kunhan tähän on jokin luonnollinen selitys. Tähän kannattaa myös miettiä, onko hän ”avoimesti tietoinen”, eli onko opettajahahmo mahdollisesti jollain tavalla ollut(/on) lähemmin tekemisissä WA:n rehtorin kanssa yms. vai esittääkö hän tietämätöntä akatemian yöluokan toiminnasta.
Jos haluat jo mukaan Inhumanen foorumille pyörimään, tutustumaan ja suunnittelemaan hahmojasi, niin heitä ihmeessä meille liittymishakemusta tulemaan, niin pääset rekisteröitymään jo ennakkoon foorumille. (:
|
|
Lanttu
VIERAILIJA
|
Post by Lanttu on Aug 30, 2021 17:42:58 GMT 2
Hei! Olisin kiinnostunut tästä teidän pelistänne, se on oikein mielenkiintoisen oloinen. Minua jäi vain arveluttamaan että onko peli miten aktiivinen?
|
|
Flowy
Ylläpitäjä
|
Post by Flowy on Aug 30, 2021 17:59:26 GMT 2
Heippa!
Hauska kuulla sinun kiinnostuneen Inhumanesta. Pelimme on kyllä varsin aktiivinen – tule ihmeessä kurkkimaan discordin puolelle, siellä pääasiallinen suunnittelu ja jutustelu tapahtuu. (:
|
|
kysynpähän vaan
VIERAILIJA
|
Post by kysynpähän vaan on Sept 5, 2021 23:36:44 GMT 2
haluisin kysyä hahmo juttuja. tarvitseeko hahmo tehdä itse vai saako valita jonkun valmiiksi tehdyn? hahmoideatoki olisi mutta en tiedä onko se niin hyvä...
|
|
Flowy
Ylläpitäjä
|
Post by Flowy on Sept 6, 2021 8:33:21 GMT 2
haluisin kysyä hahmo juttuja. tarvitseeko hahmo tehdä itse vai saako valita jonkun valmiiksi tehdyn? hahmoideatoki olisi mutta en tiedä onko se niin hyvä... Hahmot tulee tehdä itse, mutta toki hahmohaussa on lukuisia ehdotelmia, joista saa halutessaan valmiin rungon tulevalle hahmolleen. Kannattaa tulla Inhumanen discordiin kurkkimaan ja sitä kautta lähestyä ylläpitoa, mikäli omat ideat arveluttavat tai kaipaat vinkkejä hahmoprosessiin.
|
|
Kulkija
VIERAILIJA
|
Post by Kulkija on Jan 26, 2024 18:35:09 GMT 2
Mietin liittymistä vampyyriroolipeliin ja arvon kahden pelin välillä. Kiinnostaa tämä plagiointiasia, haluaisin itse ainakin tietää tarkasti miten Maskeradi on plagioinut ja suoraan kopioinut teidän peliänne? Vampyyrineuvosto, vampyyriklubit, muut yliluonnolliset lajit, nämä ainakin ovat ihan pelkästään True Bloodissa esiintyviä elementtejä, joten eihän Inhumanella ole yksinoikeutta niihin? Kiitos jo etukäteen!
|
|